Ples pisanja, progresivni glazbeno-pokretni program razvoja početnih vještina pisanja u djece, provodio se u prvim razredima matične škole jedan školski sat tjedno od listopada 2019. do siječnja 2020., a isti je bio dio Školskog kurikuluma. Program je provodila stručna suradnica edukacijska rehabilitatorica Tajana Zlatarić uz suradnju s razrednicama 1. a, 1. c i 1. d razreda.
Ples pisanja švedske autorice Ragnhild A. Oussoren metoda je vježbanja fine i grube koordinacije koja se temelji na pokretu, a rezultira ležernim, čitljivim, brzim i prepoznatljivim rukopisom. U devet tema uključenih u ovaj program djeca su na kreativan i zabavan način uvježbavala sve pokrete i linije od kojih se sastoje naša slova, pritisak pri pisanju i brzinu kojom se oblikuju slova. U tim vježbama djeca su u svojoj koordinaciji otkrila ritam i energiju te buduću radost pisanja. Glazba i pokret imaju vodeću ulogu. Svih devet tema sadrže pjesmice s pokretima primjerenim određenoj temi. Glas koristimo kao instrument za davanje ritma. Ples pisanja metoda je koja se temelji na iskustvu stečenom u psihološkoj analizi rukopisa nastaloj u Francuskoj krajem 19. stoljeća.
Cilj je bio razvoj koordinacije sitnih pokreta šaka i prstiju koristeći cijelo tijelo te na prirodan i zabavan način usvojiti pokrete. U plesu pisanja djeca su se učila orijentirati na listu papira i razvijala su osjećaj za odnose među različitim oblicima slova. Putem vježbi za koordinaciju tijela djeca su učila održavati ravnotežu tijela, očiju i obiju moždanih polutki, što bi tijekom učenja pisanja i samim pisanjem trebalo rezultirati boljim fizičkim i psihičkim zdravljem te osjećajem veselja. Uz pomoć maštovitog crtanja uz glazbu, stihove, ritam i igre stvarali su se uvjeti za graciozne i pridružene pokrete šake.
Neke od uradaka možete pogledati u galeriji slika.